"Men va faan..."

Haha ja ikväll är det kära Johan Falk på tvn. Är Joel Kinnaman med i filmen ikväll? Måste kolla det! Åh han som spelar Johan Falk är så dålig skådespelare där men filmerna är jäkligt bra. Lutar åt att se den filmen iaf och göra toast med min kärlek och vår lilla. Just nu så är hon otroligt övertrött och gråter väldigt mycket så över axeln och gå runt och gunga är vad man får göra, hehe. Inte alltid en dans på rosor att vara mamma.. eller jag ska omformulera mig. Det är underbart att vara mamma men vissa stunder är tyngre än andra. Det ska ingen mamma sticka under stolen med!

Pappan är iaf ute och fiskar men kommer nog om ett litet tag och då blir det nog att göra toast efter att Tyra somnat! Hon behöver sova en liten stund iaf, men gärna inte för natten för då vaknar vi nog runt 3 tiden som inatt. Bättre hon somnar runt 00.00 tiden och sover längre in på dygnet :)

Men nu måste jag ta pluttan min här! BYL.



UPDATE:
Ja men klart som fan han är med ;) Fint då!


Kommentarer
Postat av: jenny mamma till Nellie

Hur gammal är Tyra. Vi lägger Nellie sju åtta, men det började vi med för en ca månad sedan och hon är snart 6 månader. Dock vaknar hon och vill ha mat runt 4 för det mesta får vi henne att somna om.



Så sant som du skriver underbart att vara mamma, men det är ingen dans på rosor alltid.

2011-07-25 @ 21:58:24
URL: http://ixzorra.wordpress.com
Postat av: jenny Nellies mamma

Kommer i håg den tiden, fast Nellie.

ar rätt snäll.

2011-07-25 @ 22:18:37
URL: http://ixzorra.wordpress.com
Postat av: jenny Nellies mamma

Kom åt fel knapp. Kommer i håg den tiden. Fast Nellie var rätt snäll. Men det verkar er lilka oxå vara.

2011-07-25 @ 22:20:18
URL: http://ixzorra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0