Ljud och läten!

Här om dagen så låg Tyra på en filt i soffan och kikade runt medans jag sprang in i sovrummet och hämtade en sak och skulle sedan springa tillbaka. När jag va i sovrummet hörde jag ett ljud, Tyra's ljud! Jag trodde att hon skulle bärja gråta men icke... Tyra har nog börjat komma på att hon har en röst hon kan använda.

Mer och mer nu gör hon små ljud och olika läten. Jag smälter! Älskar när hon gör något läte, jag springer fort dit och kikar på henne och hoppas på att få henne att låta lite mer! Kommer tycka det blir jättekul när hon ska göra massa olika ljud och prata massa som man inte kommer förstå ett dugg av. Åh mitt underbara hjärta :)


Mamman och hennes favorit när vi fikade med Ellen!
Hon ser ut som en liten rumpnisse där :) hehe


Kommentarer
Postat av: Sanna

gud vilken goding hon är !

jo tack det är bra med mig, jag har varit på island en vecka och hälsat på sambons släkt och nu är jag i sthlm och hälsar på en kompis så det är fullt upp !



allt bra med er ? Mår lilla Tyra bra ?

2011-07-23 @ 22:11:50
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Haha, usch. Jag fick alldeles ont i magen i början av ditt inlägg, det såg precis ut som att det skulle komma ett "hon hade ramlat ner". vilken tur att jag gissade fel! :)

2011-07-23 @ 23:36:00
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0