Farmor på besök.

Just nu sitter Tyra och gosar i hennes farmor's knä och äter lite. Hon blir helt tokig när hon ska ha mat. Precis som att någon ska sno den ifrån henne surplar hon i sig som bara den! En riktig liten goding denna bestämda dam vi fått i våra liv :)

Vi fick lite saft som Nina kokat i ordning. Den ska jag smaka på ikväll samtidigt som jag ska kika på en film jag köpte igår när jag var i stan. Får se om lillan tillåter en att se på film men får dra på den när hon somnar till. Förhoppningsvis hinner man ser hela innan hon vaknar upp igen, annars får hon självklart vara med och kika :) Bara hoppas på att hon är nöjd och glad då när hon är vaken! Sötnosen.



Pappa-gos är mysigt de!


Kommentarer
Postat av: mormor Chris

Jättefin bild på pappa och dotter så roligt att se lite bilder på Krikke och Tyra <3

2011-07-17 @ 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0