10 dagar senare..

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknar gravid-magen, för det gör jag. Det va himla mysigt med kulan där även om man kände sig något klumpig ibland! Så ni som är eller blir gravida, njuuuut av magen innan den försvinner :)


Min mage, BF +5. Här va det alltså 5 dagar kvar tills lillan kom ut.

Nu har det ju gått 10 dagar sedan förlossningen och jag tänkte visa upp min mage igen. Med kläder på men den ser likadan ut utan kläder. Jag menar alltså att mitt linne inte plattar till magen något. Jag vägde mig också imorse och fick då se att jag är 3 kilo ifrån min startvikt. Självklart som jag sagt tidigare så är de ju självklart så att siffror är en sak och kroppen är en annan. Min mage är lite smått degig men drar sig tillbaka väldigt bra ändå tycker jag. Ska bli kul att se hur den är om några veckor om den kommer dra sig tillbaka eller om den förblir en liten deg ;) Såhär ser jag iaf ut idag, 10 dagar efter förlossningen!



Jag är nöjd!!


Kommentarer
Postat av: Theres

shit va sjukt linda! detta är ju kanon bra =) hur mår du då? =)

2011-07-11 @ 12:04:20
URL: http://metrobloggen.se/theresaaras
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

Grattis Linda, och vad kul att du bara är 3 kg ifrån din startvikt ju.. smal du e ju :) Jaa, men jag tycker verkligen du ska va nöjd :) aa, really ;) ibland ska man ha tur ju =) ler.

2011-07-11 @ 12:33:57
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se
Postat av: Malin Holst - resan genom livet

Gud va lycklig jag hade varit om min mage skulle dra ihop sig så efter en graviditet :)

2011-07-11 @ 12:37:25
URL: http://holstan.se
Postat av: Marie

Ja men gud va bra det har gått då, då har du alltså ätit "precis rätt" eller vad man ska säga, läste faktiskt igår att man kan äta precis som vanligt + en macka per dag så räcker det med energi för hela kroppen och bebisen, behövs tydligen inte mer. Fast det visste du säkert redan i och med att du inte årt som en häst och gick upp 30 kilo :) Du ska se att det sista försvinner snabbt när du är ute och går med lillan :) Snyggare kropp än din får man ju leta efter i alla fall!

2011-07-11 @ 13:24:58
Postat av: fia

det är braa! nöjd ska du vara! jag ligger 3 kilo under min inskrivnings vikt, vill inte gå ner mer!! tror det tar mycket när ammar och jag vill inte bliett skelett :( haha. tur att jag inte hel ammar, då hade jag nog inte vägt något alls!



hur gå det med amningen för er nu då? ammar du också eller är det bara flaska?

jag tänkte aldrig på att man kunde bli tvungen att ge ersättning när jag var gravid, trodde man baara skulle ammma så var det bra, men ikke, ersättning blev det, hade aldrig ens tänkt tanken att det kunde bli så. :p

2011-07-11 @ 13:28:33
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: emmis

Man kan ju aldrig tro att den magen haft en skrutt i sig :D Fin <3

2011-07-11 @ 15:56:56
Postat av: IDAAAAAA

asså egentligen ska det fortsättas med kick?

Älskar låtarna!!

2011-07-11 @ 21:21:43
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Jisses vilken hot mama!!!! Härligt vännen :D

2011-07-11 @ 22:06:41
URL: http://madeleines.se
Postat av: Sara

Oj:O va fort det gick för magen att försvinna. Jättegrattis till eran lilla skrutt!!

2011-07-11 @ 23:39:17
URL: http://saras88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0