00.44 - Redan en vecka gammal!

Har tidinställt ett inlägg för nu 00.44 blir vår älskling redan 1 vecka! (förmodligen så sover vi nu) 
Tiden har gått sååå himla fort. Ska det gå så här fort får jag nog ta fram kameran oftare och ta betydligt mer bilder på oss, oss alla tillsammans också! Snart är hon ju 18 för tusan ;) Nej först ska det va mamma och pappas älskling innan vi går mot tonåren och vi blir svarta fåren mot henne, hehe skämtosido.

Nu är iaf älsklingen en hel vecka. Kan va den tröttaste men mest fantastiska vecka i hela mitt liv!
Grattis till veckan min lilla skrutt!



Imorgon kan vi köra en frågestund!
Vi hörs då :)

Kram från mig och Tyra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0