Vill sova!!

img_6719 (MMS)

Sängen men inte sovtrött. Skulle vilja sussa lika gött som älskling gör bredvid mig här men icke.. Han somnade jättetidigt, fusk.  Imorgon ska vi in till stan båda två fast på olika ärenden. Han ska på ett möte och jag ska med mamma och handla saker till min tårta. Jag blir ju faktiskt gammal på lördag. Hela 23 år. Sjukt, kändes som de va nyss jag fyllde 18. Ja till och med 15. Tiden går fort, men jag har haft jävligt kul genom åren, även mycket tragiska saker har inträffat Förlorat mycket människor som stått mig nära. Aldrig kul när människor man älskar går bort. Men jag har fått turen med mig iaf med att jag har en liten liten flicka i magen som ska växa och komma ut så jag och krikke får älska henne gränslöst. Vårt allt! :) Meeen, tillbaka till tvn för min del nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0