Vila i frid M och S..

Blev lite sena timmar idag också tyvärr.. Det blir så när man får veta att ytterligare än vän har valt att säga hejdå till detta liv. Jag tycker det är fruktansvärt tragiskt och hemskt att ytterligare en familj förlorar en son, en dotter som förlorar sin pappa, en kommande bebis som aldrig får träffa sin pappa.. Det är obegripligt att ännu ett dödsfall har inträffat, att han valde den vägen. Det är så tragiskt.. och Micke.. åh det gör så ont! :'( Det räcker nu, det är tillräckligt med smärta bland oss nu...

Vila i frid Sebba <--@ , hälsa Micke i himlen!



Micke och sebba
Ni är saknade!

Micke, 28/12-10 ♥
Sebba, 03/01-11 ♦


Kommentarer
Postat av: T

rip :(

2011-01-04 @ 09:50:07
Postat av: Emma

Nee.. vad är det som händer egentligen. Fy! :(

2011-01-04 @ 13:29:09
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Nina

Jag känner inte dig och vet egentligen inte hur jag hittat din blogg men jag känner så för dig och din pojkvän. Jag sänder all min kraft och mina tankar till er, styrke Kramar!



I all tråkighet måste jag säga att jag gillar din blogg och tycker du verkar vara en hel grym tjej!



2011-01-04 @ 17:31:00
Postat av: Catrin

usch va läskigt =( Skänker en tanke till familjerna!

2011-01-05 @ 20:17:29
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill bara tipsa att din blogg ligger uppe på flashback..

2011-01-07 @ 01:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0