Tråkigt

Kollar på Tjenare kungen som går på tvn. Första filmen jag och älskling såg på bio tillsammans. Kommer jag aldrig glömma :P Va ju inte den bästa filmen men väldigt mysigt att gå på bio med han. Inte ofta det händer eftersom han inte är dirketa bio människan, men vi har vart iväg några gånger genom åren :) Ni som sett Tjenare kungen vet ju att det inte är väldens bästa film, men helt plötsligt dyker det upp en person i filmen jag aldrig tänkt på vem det är. Jag pratar om ingen annan än Joel Kinnaman. Helst plötsligt blev det så mycket roligare att kolla på filmen då man tycker att han ser så fjantig ut, hehe! Så även om det blev lite mer intressant så roar det mig inte helt. Jag är uttråkad.. och törstig!

Ska ringa mamma om ett tag och boka biljetter till nya filmen med Johnny Depp som har premiär på onsdag. Vi väljer dock att gå på torsdag eftersom jag ska jobba på onsdag. Ska förbi Malin på torsdag också men det blir på dagen så blir det mat och bio med mamma på kvällen! Skönt att göra något och kul att se nya Depp filmen :)

Nu ska jag hämta ett glas med isvatten och kolla om de finns något roligare på tvn att se, annars får de bli en film.

TTYL.



R.I.P M.C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0