Svårt att välja ju..

TP, tvinga med någon på bio eller soffan? Jag vet inte riktigt vad jag vill eller kanske mer vad jag orkar. Ida och Tommy vill verkligen köra TP som det verkar som, jag vill väldigt gärna gå på bio och slappa där till en bra film och goda varma chips. Bion ville inte Ida ställa upp på, men hon kunde va snäll och värma chips i micron till mig.. min första reaktion blev "Men uuuuh, hahah". Men ja vi får väl se hur de blir.

Medans jag tänker vidare kan jag berätta att lillan har blivit lite bortskämd idag. Fått lite nytt till garderoben och lite annat fint. Kort på det kommer upp senare här i bloggen! Mammas lilla goding :)

Ja jo.. Här är det ändrat och de blir alltså då TP hos Ida och Tommy. Wish me luck :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är den första biofilmen du minns att du såg?

2011-01-11 @ 08:47:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0