Svar på tal!

Anonym om The backup plan:
ååh älskar din stil! slingade du håret eller hur gjorde du?.. me love your blogg hehe. finis :D

Svar: Hej! va kul att du gillar min blogg :) Jag färgade mitt hår svart först då jag hade en utväxt. Efter det la jag i blonda slingor för att kunna få en röd färg. Så när slingorna va relativt ljusa (utan att bränna av håret, haha) så la jag i en röd färg i hela håret så jag inte missade någon slinga! All färg resulterade då i färgen som är i mitt hår nu. Jag är nöjd men hade gärna sett att topparna va lika illröda som de längre upp är vid nyfärgat hår. Vill dock inte slita mer på håret just nu så får bli längre fram. Kul att du gillar de iaf! :)

Sandra om The backup plan:
hejsan. kan inte du lägga upp bilder på dina tatueringar?:)

Svar: Hej Sandra! Jag har lagt ut bilder på mina tatueringar tidigare. Vet dock inte riktigt vart de ligger mer än att det är i kategorin Linda. Ska leta upp bilderna någon dag och lägga upp igen så du/ ni får se!


Vill tacka att läsare för att ni kikar in här varje dag (eller hur ofta ni kikar in). Vill tacka er som skriver kommentarer extra mycket, de tycker jag är völdigt roligt att få nämligen!  Alla läsare och kommentarer får mig att vilja skriva mer och mer :)


Kommentarer
Postat av: anna

din blogg är super! :)

2011-01-17 @ 20:08:26
Postat av: anna

din blogg är super! :)

2011-01-17 @ 20:08:35
Postat av: fia

Jaha ok!:)

Jo men precis, man vill gärna att det ska vara riktiga converse, så lillan kan matcha mamma & pappa!

2011-01-17 @ 23:07:35
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Evelinafredin

din blogg är jättejätte bra!

tycker de är kul att kika in flera gånger om dagen :)

dock blir jag uttråkad när du inte uppdaterat på någon timme (a)

2011-01-18 @ 19:37:15
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0