Svar på tal!

Anonym om Vila i frid M och S..:
vill bara tipsa att din blogg ligger uppe på flashback..

Svar: Jo tack, jag vet det! Finns fittor till allt och det vissa personer skirver där är fan helt jävla otroligt! Hjärtlösa idioter som inte vet ett skit om personen/personerna eller dess bakgrund. Tycker ärligt talat att de kan knipa käft och tänka på deras familjer och nära i allt det svåra. Skulle va kul och se om de skulle skratta lika mycket om det va någon som stod dem nära.. skulle inte tro de! Jag hoppas dom får lika mycket diss på respekt som vissa av dem ger i tråden när något hemskt händer dom. Deras beteende är INTE okej överhuvetaget! Att de sedan ska kopiera från min blogg och länka min blogg gör det bara mer patetiskt. Tycker att många i den tråden är pinsamma. Men de finns folk till allt som sagt!

Så till er som kopierar och länkar min blogg: KNIP KÄFT OCH SLUTA KOPIERA OCH LÄNKA.

Kommentarer
Postat av: Evelinafredin

Linda, det är avensjuka jävlar som gör sånt,

dom som själv inte mår bra, dom som måste göra illa andra för att själv kunna vara med,

det är det handlar om tror jag.

bara för att förstöra, de tkr dom är skitkul.

men stå på dig och var stark,

försök att inte VISA att du bryr dig, innerst inne gör man det, så är det.

men visa dom inte det, för de är då dom tkr de är roligt,

om du total skiter i dom kmr dom inte tycka att de är lika kul längre, för då får dom inte din uppmärksamhet,

hoppas de löser sig, kram :D

2011-01-07 @ 20:24:40
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0