Pluttis bäddset!

Ja nu är vi hemma igen efter några timmar i stan med shopping och lunch med älskling och mamma. (Vad vi köpte står i inlägget under) Det ska bli riktigt kul faktiskt att få iordning snuttis säng och få bädda den och sånt! Tror dock att både jag och Krikke kommer längta ännu mer efter att få lägga vår prinsessa där i. Hon kommer iaf få riktigt snygga sängkläder (enligt mig)! 379kr kostade de så det är tur att hon inte kan klaga ifall hon inte skulle gilla dem :P 380 spänn är ju skit dyrt för lite sängkläder till en liten spjälsäng, men det är de värt :)



Visst är det fint? :)

Vi tänkte på rött först men de skulle se så dumt ut till våra lila sovrumsväggar. Dessutom kan vi ju ha andra färger till detta när de är svart. Jag tycker om detta bäddset jätte mycket! Köpt på köp Barnvagn för 379:- men finns även på Barnenshus men där för 399:-


Kommentarer
Postat av: Louise

Det var ju ett bäddset som passade er! Lite rock n' roll med alla stjärnor samtidigt som det var super modernt! Kommer nog bli en liten coolingtjej detta!



Linda med lilla magisen ser dig inte alls ofta längre, jag ska på Linnros på fredag och frågan är om du jobbar så att man kanske kan få en kram och kanske snabbt får se lillprinsessbus magen (:

2011-01-26 @ 18:38:04
URL: http://lilarosenknopp.blogg.se/
Postat av: emma

Vad fint det var :D

2011-01-26 @ 22:50:08
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Andreas

Fint tror nog att lillen kommer att trivas där. ;D

2011-01-27 @ 18:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0