Ombyggnaden fortsätter

Dock är det inte så mycket kvar. Lite finslipning och tillägg av texter osv. Men snart så! Jag kan (medans söta Elena håller på i bloggen) berätta att jag blev väldigt väldigt glad förut när jag kom hem efter att ha varit hos Elena. Krikke hade städat hela lägenheten och gjort så fint. Han är så himlans go min babe. Det är en sak jag verkligen uppskattar! Så imorgon är det jag som ska ta tag i tvätten. Blev lite sent idag så kör några maskiner imorgon ist.

Känns bra nu, jag känner mig glad och lycklig. Har en dotter på väg och bor med världens bästa pojkvän! Finns inget jag kan klaga på just nu :) hehe. Dessutom har jag en mamma som är helt fantastisk. Hon ställer ALLTID upp på mig, oavsett när, var eller hur. Tack snälla du för att du finns. Min förebild i mamma-världen!

Nu ska jag kika till korven vi har i ugnen. Lite korv med bröd sitter fint såhär en söndagkväll ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

Riktigt snygg design! :)

2011-01-16 @ 22:33:33
URL: http://triinkys.blogg.se/
Postat av: chris

Åh tack för de fina orden. Kommer alltid att finnas för dig och barnet. ( och även Kristoffer) Älskar dig.

2011-01-17 @ 07:32:09
Postat av: Anonym

Åh tack för de fina orden. Kommer alltid att finnas för dig och barnet. ( och även Kristoffer) Älskar dig.

2011-01-17 @ 07:32:57
Postat av: emma

Designen blev ju bra :) men jag har en mini-pc så jag får zooma ut för att se allt haha ;) eftersom du har en bred blogg numera!



Gillar headern, men den är lite för "hård" för min smak, tycker du kan ha en mysig och fin precis som Du är! :) men det kanske kommer senare, med bebben :D <3 Vad duktig hon är Elena!

2011-01-17 @ 09:15:37
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0