Nyttig dag!

Dagens planer lyder:

Jag ska nu klä på mig kläder, dra i väg mot bergvik för att handla lite nödvändigheter. Som svarta strumpbyxor till exempel. Ja även lite från matsidan kommer följa med hem.

Sedan ska jag sno med mig mamma hem som ska få hjälpa mig att få iodning på balkongen där vår gran står helt barrlös (den tappade alla barr när vi bar ut den dit så vårt vardagsrumsgolv va grönt, utan att överdriva), så den ska slängas och ljusen på balkongen ska bort. Jag ska samtidigt tvätta lite mer idag, hänga nytvättad tvätt och vika in det torra från igår.

När vi är klara med detta ska jag nog dra över dammtrasan här hemma så jag ser att vissa hörn skulle behövas torkas av.

När detta är färdigt ska vi avnjuta en god Grekisk sallad. Jisses va gott :)


Kommentarer
Postat av: fia

Haha, men det är ju smidigt!:)



Haha, äsch, jag tycker att man ska köpa när man vill! Jag tänkte såhär, för jag började köpte lite bebis kläder i vecka 10, men även om det skulle hända något så vet jag att vi kommer ju att skaffa barn hur som helst.. :) Är det första gången som du är gravid?:)

2011-01-18 @ 14:27:25
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad duktig du är gullet :)

2011-01-18 @ 15:42:42
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Kul att se dej förut!:) förlåt om jag skrämde dej när jag pratade om min förlossning, va inte meningen! Och som sagt är det ju olika för alla:)

2011-01-18 @ 16:36:54
URL: http://Mondoblog.se/jennyasplund
Postat av: carro

Du har en himla fin hy :)

Får man fråga vad du använder för slags produkter, märke på rengöring, dag/nattkräm mm? :)

Och när jag ändå håller på kanske du har tips om bra bodylotion och ngn bra handkräm? :)

2011-01-18 @ 21:01:09
Postat av: Alex

Vilken söt mage du har! Passa dig för feta osten bara ,det är lurigt det där ifall den är lågpastöriserad eller inte! Icas i olja får man äta iallafall men inte Apertina tror jag det var=)

Ha en fin dag!

2011-01-19 @ 07:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0