Jag vann!!

Började morgon väldigt segt då vi tydligen inte villa höra väckarklockan ringa så vi har inte varit vakna allt för länge, ca 40 min kanske. Men ska ställa tillbaka dygnet idag så ikväll blir det att se på film i sängen och sedan somna. Så tråkigt när man sover så länge men antar att kroppen behövde detta eftersom man inte reagerat på klockan eller vaknat tidigare. Så här länge brukar vi inte sova.

När jag kom till datorn så slog det mig att jag varit med i en tävling om en ring i en blogg.
Jag klickar mig in och fick se att den va avslutad och att hon länkat vinnaren. Man skulle trycka på länken och så kommer man till vinnarens blogg, så jag gjorde det och hamnade på min egen! Åh va glad jag blev. Jag har vunnit en skitsnygg ring i Kristins blogg! Jag blev verkligen jätteglad och hon skrev att jag vann för att jag motiverade bäst! Gud va kul :) Tusen tack, detta va ett behövligt litet uppiggande! :)

Visst är den snygg?!

Tusen tack igen Kristin!
(Klicka på namnet ovan eller bilden för att komma till hennes blogg)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Detsamma! Det var snällt av dig att höra av dig till henne innan det började skrivas på FB <3

2011-01-02 @ 16:58:59
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0