Jag misstänker..

att min onge kommer ha en lika proppad garderob som sin mamma! Haha, jag har nu inte lyckats låta bli, utan har klicka lite åt henne. Grejen är att jag letat efter detta då jag blev totalt förälskad i det när M hade det på sin L. Herregud va fint det är på säger ja bara :) Blev både ett set i rosa och ett set i grönt. Kunde inte välja! Måste erkänna att i de rosa fick det bli två set av, ett i storlek 56 och ett i 62, det gröna set:et blev i 62! Onödigt kan tyckas men de är ju så söta så jag vill inte att hon ska växa ur dem fööör fort, hehe :)

 

Titta vad fina! Små söta öron, randiga muddar, prickar i luvan på den rosa.. Åh så mysiga :)

Lite svar nu:

Emma: ELLER HUUUUR!! :D Fast jag har vita Converse så de får gå :) Vi får köpa lika Converse när hon kan gå!

Seema: Jag köper i olika storlekar så det är lugnt ;) men tack för omtanken!


Kommentarer
Postat av: johanna

Gud så sött!



:D:D

2011-01-12 @ 14:27:42
URL: http://triinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0