I had a dream.

Jo det skulle man kunna säga... Jag skrev nyss upp min dröm och hur sjuk den kändes.. När jag väl skrivit ner den så lät det ju inte så sjukt som de va i drömmen som jag upplevde det. Nåja, det va en dröm om nära och kära i spanien med en melodifestivalscen för mig och Tokio Hotel. Ja, kort sumerat.

Idag sov jag väldigt länge.. FÖR länge! Vaknade väl för ca 45 min sen. Hatar att sova så länge.... Vaknade iaf med en fin hunger så jag ska väl ta och laga lite mat snart. Fått så dåligt samvete när jag ätit dåligt för pluttans skull. Hon kanske är jättehungrig :P hehe. Nej, mat får bli! Jag får vara lite roligare i inläggen sen! Ska ju visa er mina nya smycken från Calli.se!




R.I.P M.C vännen, saknar dig ♥
R.I.P S.S, hoppas du mår bra nu ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0