Hormoner!

Jag tror att mina hormoner spelar mig ett spratt just nu. Känner mig typ deppig.. och ingen pojkvän som kramar på en på de. Attans, hur ska detta gå för stackars mig ;) höhö. Kära pojkvännen sitter vid sin dator och pratar med folk och jag är ju i sovrummet. Kollar på All about Steve just nu. Ska lägga ner datorn strax och försöka sova tänkte jag.

Svar till Seema: Tack för tipset. Har redan kikat på de där kläderna då de säljs på Barnenshus här i KD. Är lite sugen på två, tre klädesplagg från Lundmyr men de får vänta lite. Ska kika och se vad som finns i Stockholm först och främst!

Men nu ska jag slå igen här. Vi hörs ganska tidigt imorgon. Sov gott goa läsare!


Kommentarer
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

Det var så lite så :)



Var det minsta jag kunde göra, för att jag ställde till en scen, och gjorde bort mig sist ! =)



men i alla fall, kom på när jag kollade på kläderna idag. att det va ju Lundmyr of Sweden kläder ;) hehe, vilket knas altså ! mm.. så det kan bli när man är trött ju ;) tss.. ;p

2011-01-27 @ 16:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0