Hello

Sitter i min soffa och funderar på att skala lite morötter och göra dipp. Är ju så himla gott med morötter! Jag käkade lite tacos här förut och gottade mig :) Min käre man är hos sin bror och spelar spel med grabbarna. Förhoppningsvis blir han inte borta hela natten! Skönt med lite "girlie tid" men gött att ha han hemma med :) Han frågade om jag ville med och spela men kände verkligen för en hemmakväll ikväll!

Vad gör ni ikväll? Kikar på Sons Of Anarchy på nya kanalen TV11 hoppas ja ;) Dock är det mot slutet av säsong två de visar nu. Men man kommer in i det ganska snabbt, även fast man borde se säsong 1 först så man får se hur de startade och hur det artade sig på vägen.

Men nu väntar morötterna!



UPDATE: Jag ljög, det är säsong 3 dom visar av SOA! WIHO!!! :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är både viktigt och skönt med egentid :D Jag tittade på ice age igår och somnade innan 12, haha.. Kanske inte roligaste fredagen men nu är jag pigg och glad :)

2011-01-22 @ 10:28:27
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Therese- Gravid v. 34

Jag körde på morötter och dip igår, så gott :D



Hoppas att du och bebis mår bra!

2011-01-22 @ 11:45:19
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0