Fredagsmys!

Trodde aldrig att jag skulle skriva det men det har varit en bra fredag dag och kväll med släkten och mycket Elliot gosande. Kunde ju inte bli bättre när jag kände vid lunch att jag ville busa med lille gos ongen! Träffade även mina två andra underbara kusinbarn Emelie och lillebror Hampus. Gosegrisarna!

Nu på kvällen när jag kom hem så lagade jag iordning potatisgratäng, lövbiff, beasås och god sallad. Grabbarna (älskling och Gustav) kom hem mitt i lagandet men ingen hjälp, haha! Nejdå, jag tycker det är gött när ag får laga mat själv. Ja, om inte krikke och jag lagar ihop då. Då är det gött med lite hjälp! Nu är vi iaf mätta och belåtna och en film står på schemat. Så ja här är det fredagsmys för fullt!

Imorgon ska jag upp relativt tidigt och fixa lite här hemma och sedan blir det iväg och kolla på brudarna när de tränar cheerleading, ska bli kul! Dessutom kommer ju min älskade "lilla syster" dit. Hon är i Karlstad och hälsar på nu med sin pojkvän. Wiho! :) Saknat henne väldigt mycket. Efter träningen ska vi hem till mamma för lite kalas, för imorgon är det inte vilken dag som helst. Det är min födelsedag dag ;) Hela 23 år gammal blir en då!

Men nu blir det film här!
Hörs senare!

          


Kommentarer
Postat av: emma

Imorgon är det bara din dag min älskade fina Linda :D och se till att fira den rejält! Hoppas Krikke kommer uppvakta dig som aldrig förr :)



Mysigt med kalas, och Dessi, hälsa henne så gott. Jag har kalas med släkten 12 så jag kan inte komma till träningen :( <3

2011-01-15 @ 01:02:37
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0