Berg och dalbana.

Denna dagen har gått upp och ner hela tiden.
Känns jävligt tungt just nu samtidigt som man är så lycklig för pluttan i magen. Men dagen har vart otroligt fin men otroligt tung som sagt. Ibland har man skrattat och ibland gråtit. Jag grät i bilen på väg hem från bergvik (har vart där och handlat. Mitt paket va för övrigt inte på Ica så hoppas de är på konsum imorgon), jag kunde inte hjälpa de. Tårarna bara började rinna! Men det är skönt, jag måste gråta ut ibland.

Nu ska jag iaf placera mig i köket och laga lite mat, känner att jag behöver de nu.
Inte käkat sen efter begravningen så bebis börjar nog bli lite hungrig där inne! Det är iaf vad jag inbillar mig. När jag inte ätit ordentligt så får jag dåligt samvete för det känns som att pluttis skulle ligga där inne och ha magont av hunger, ungefär, haha. Idéer :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0