Ångest?

HEJ

Drygast i stan är jag. Jag har inte bloggat på typ 1 dygn och varit skittråkig. Jag får faktiskt lite ångest över det. Igår blev det  full rulla när jag kom hem från sthlm och när jag väl satte mig ner började mosters hund och mina katter skälla och jaga varandra typ så får satte jag mig emellan och höll koll på dem. Äh, låt mig säga att de vart lite mycket igår bara och sen att jag jobbade på det. Därför de inte blev något inlägg igårkväll.

Nu iaf så är jag hemma och ordnar lite. Väntar på att mamma ska komma med skötbordet och lite yoghurt. När hon lämnat de så blir det mot pizzerian och käka. Herr Johansson bestämmer maten idag :P hehe. Men lite kebab är ju aldrig fel.

Ikväll är det Crashdiet på Nöjes och vi räknar väl inte med miljoner folk men folk lär det komma. Ska ni dit kd-bor? Jag ska iaf jobba. Jag sa till min chef att jag behövde röra lite på fläsket igår så jag antar att han satte in mig i garderoben idag ist för i entrén. Men vi får väl se!

Jag kommer in lite senare och berättar om vår Sthlm vistelse, samt berättar om lite jag shoppade där och även lite jag shoppade igår här hemma. Nu är jag hungrig. Hörs sen, lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0