37.

Ska göra mig iordning och åka mot stan om en stund. Ska ta en snabbdusch och så först bara. Va tänkt att att de skulle blivit bio idag men jag insåg nu att man måste fixa biljetterna nu typ om man ska kunna se de filmer jag inte sett. Jag har ju redan sett de bästa på bio och de går ju se sent men inte de "mindre större" filmerna. Nåja, biosalongen ligger ju kvar!

Istället för det kommer jag åka in mot stan strax och leta efter lite godbitar jag känner att jag vill köpa hem. Lite bra att ha plutt typ.

Ska skynda mig nu. MMS bloggar nog från stan sen.
Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Seema, **stolt mamma till elvira och leon**

Hoppas du snart visar oss dina inköp till bebben :)

Vi är ju nyfikna ;-) hihi..

2011-01-11 @ 15:24:40
Postat av: frida

Jaa hihi =) ja hoppas på typ..nu!! haha.

Men de närmar sej iaf =)

2011-01-11 @ 17:34:30
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ne men huvudsaken är att den lilla är välkommen! Och ja lovar att du kommer bli en grym mamma! =)

Jo då vi försöker allt ;) Får väl se hur lång tid det tar bara! Går ju inte riktigt planera in i minsta detalj ;)

2011-01-11 @ 19:02:15
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0