1a Januari 2011

Städat som bara den här. Fått undan alla julsaker utom julblomman i köket. Ska köpa en ny blomma innan den får åka bort. Det är väldigt skönt att ha fått bort allt och få lite städat här hemma. Känns mycket skönare nu. Vi har även flyttat över bra mycket av mina skor till en garderob (så nu har de bara plats i två garderoben :P), med lite vilja gick ju det också. I och med att vi flyttade över allt så fick ju nu plats med vår bebis lilla lådställning i garderoben. Så nu ligger de kläder vi har vikta i den i garderoben och det känns bra. Vi längtar massvis till onsdag nu så vi kan få se plutten våran och se så allting är bra. Höra hjärtat och så :) Jag tycker det ska bli himla kul att få se bebis så det blir mer verkligt. Vore ju pinsamt om de bara skulle va luft där inne ;) hehe.

Igår så va vi först hos svärföräldrarna och käkade. Blev lite god efterätt och massa babbel. Åkte sedan hem och slappade lite, kollade på tv och senare på kvällen lagade vi mat även här hemma. När vi käkat klart drog vi bort till Ida och Tommy för att umgås och spela spel. Kvällen blev helt okej, trots omständigheterna. Men vi pratade endel om Micke så på något sätt var han bland oss igår ändå! Grabbarna gick till minnesplatsen och tände ljus efter tolvslaget. Jag ville inte att Ida skulle va ensam kvar just för att Tuva skulle slippa bli dragnas hit och dit när hon äntligen somnat, så jag stannade hos dem! Vi lyckades alla skratta ur oss lite när vi spelade TP och folk va som ärthjärnor. Och för att avsluta kvällen med en enda mening så har iaf gustav en kompis på Karenshöjden, hahah! Han är en riktig dingo han, Gusten!

Hoppas ni hade en bra nyår. Låt detta året bli bättre än de förra, även om det förra hade mycket bra att bjuda på också! Mest jobbiga slut jag haft på ett år iallafall. R.I.P M.

Vill även säga TACK min underbara älskling Kristoffer för att du är så sjukt bra och underbar. Ingen är som du, jag älskar dig! <3



Det absolut bästa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du inte glad att du plussade då? Förra året altså!

Tänk på det,i allt det tragiska!

Vet att det är svårt att se det ljusa i mörkret! Vet hur det är! Men man får försöka =) Själv skulle jag va överlycklig,om jag plussat! Synd att du inte tog med det! Du verkar va en så glad tjej annars! Så synd om du inte skulle fortsätta vara det ju! =)

Förstår om du sörjer och så altså! Men låt inte det ta över bara! Viktigt både för dig och bebisen att du är glad ju!

Hoppas det blir bättre snart i allafall,och att du mår bättre såklart =) Var det jag menade ju!

2011-01-01 @ 21:00:58
Postat av: Sanna

Gott nytt år på dig bruden, hoppas du hade en trevlig kväll o natt !



Kram

2011-01-01 @ 22:16:49
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Emma

Har ni köpt bebiskläder? :) Ta kort! :D

2011-01-01 @ 22:40:21
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0