15:e jan. 19.21

Hemma nu efter lite kalas med tårta och lite nära och kära. Mycket folk va borta på andra saker men de gör inget för vi firar inte varandra direkt ändå, mig kvittar det så :) Hur som helst så va det trevligt, tusen tack för de presenter jag fick :)

Nu är jag hemkommen för en stund sedan och lär bli hemma också. Dagen började ju bra och allt men nu känner jag mig bara ledsen. Hormoner? Vet inte. Det har varit mycket nu också så.. Oavsett vad det än beror på tycker jag det är grymt tråkigt. Inge kul att va nere.. Men de blir väl bättre!

Nu ska jag glo på tv eller göra något annat. Skriver lite senare, så kika in då!

Kommentarer
Postat av: emma

Tuttan då <3 inte ska du vara nere.. Men om jag ska vara ärlig har det varit samma sak för mig, kändes jättejobbigt att vara nere när man ska träffa en massa folk, men sen skakade jag av mig det.. Men jag känner mig nere nu igen, och trött. Men jag tror det inte är något speciellt!



Stor kram till dig, nej - den största!

2011-01-15 @ 19:37:32
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Seema, **stolt mamma till elvira och leon**

Inget kul att du är nere ju..

hoppas det inte är becuase of me !



Är jätte ledsen för att jag skrev som jag skrev, som den klant jag är. ber tusen ggr om ursäkt !!



Hoppas du mår bättre snart i alla fall ! och hoppas du haft en bra födelsedag ändån :) grattis igen ! Tänk nästa år, när du fyller.. så är du mamma. det du ;) tror du också tänkte så ! mysigt ju ! jag tror du kommer bli en bra mamma. bättre än många, som är i din ålder !! och jag tror du kommer att ha bra förutsätting till att uppfostra ditt barn :) jag menar det.. kan ju inte bli bättre, när man har ett sånt självförtroende som du verkar ha :) det är en bra början i alla fall.. o jaa ;) jag tycker själv, att det emmelanåt kan va en utmaning att va mamma. japps. så är det ju ! men man lär sig ju med tiden :)



ha det bra.



/seema

2011-01-15 @ 22:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0