Tidsinställt inlägg!

Godmorgon mina vänner!

Om detta inlägg kommer upp på bloggen så betyder det att jag struntade i klockan som ringde kl 9.00. Förhoppningsvis så lyssnar jag på klockan som ringer om exakt 20 min, 9.30 alltså. Jag måste komma upp i tid och ta mig en dusch och fixa lite här hemma innan Josefine kommer vid 13.00 tiden och Nathali vid 14-15 tiden! Längesen jag hade brudbesök här, (förutom mamma) så det ska bli trevligt! Blir fika och massa tjat skulle jag gissa på :)

Men som sagt, kommer detta upp så har jag alltså inte gått upp ännu. Dumma mig, dags att vakna! Men ja antar att vi hörs när jag vaknar då! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Tok där ;) mysigt med tjejträff och fika :D du får fota Linda!

2011-02-11 @ 12:12:54
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0