Svar på kommentar

Anielle om Efter lite dröjsmål..:

Hej! Har kommenterat ett inlägg förut. Är på en snabb visit i Karlstad hos pojkvännens släktingar. Tror banne mig att jag såg dig i stan idag (!) om du varit där? Vågade inte riktigt gå fram, var lite osäker... hittade du något fint? Haha :)

Kram Anielle, Linköping


Svar: Hej Anielle! Yes jag va i stan idag! Men då, det är bara komma fram vet du :) Ja jag hittade en grå tröja ni får se här i bloggen imorgon och självklart fick mamma/ T's mormor skämma bort pluttan i magen med en body och ett par byxor. Hade 30% på lindex så man fick ju passa på :) hehe. Hoppas du får det trevligt här i Karlstad och skulle du stöta på mig igen behöver du inte va blyg, jag bits inte :) hehe

Kram till dig!

Kommentarer
Postat av: Anielle

Vilken tur att det var du! Läskigt likt vackra dig annars... haha! Blir här fram till och med tisdag om allt går som det ska, kanske stöter på dig igen. BF för vår sessa är 4 mars, kanske tittar hon redan ut här i Karlstad. Hoppas vi hinner hem till Linköping till våra närmsta familjer!

Ser fram emot att se det fina du köpt!



Kram!

Anielle

2011-02-25 @ 19:51:27
Postat av: EvelinaFredin

jag tänker också flytta till karlstad, då kanske jag ser dig på stan också :o :)))

2011-02-25 @ 20:26:25
URL: http://www.llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0