Somrig mat!

Nu har mitt kära fika sällskap åkt härifrån förutom mamma som jag behöll för att laga mat med mig. Roligare när man är fler tycker jag! Så nu ska jag kleta på lite smink och sedan ska vi bege oss mot affären för lite inhandling av potatis osv. Jag har bestämt att det blir potatis, köttbullar och gräddfil med gräslök i. Herrejisses va gott det är! Jag tycker det är så somrigt, just för att man egentligen ska ha färskpotatis till! Åh det är så gott :)

Annars idag ska jag bara ta det lugnt tror ja. Kanske kolla på någon bra film eller så. Låter ju verkligen som mitt liv är roande just nu va? haha, men de finns inte så mkt att göra just idag! Men men vi får väl se vad dagen har att bjuda på, men först mat!


Kommentarer
Postat av: emma

Mm.. vad gott :D jag har köpt hem pepparsås, men har inga köttbullar. dumt!!

2011-02-16 @ 18:23:37
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0