Sängen nu!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på How i met your mother med hjärtat nu. Vi funderar starkt på vilken serie som ska få ersätta våra 5 bästa vänner när vi sett klart alla avsnitt! :O Svårt att ersätta ett sånt härligt gäng ju! Men de problemet får bli när vi sett allt. Hit med säsong 6!!!

Men sov gott mina vänner :) Vi hörs imorgon som vanligt! Och när jag loggar in imorgon vill jag se lite roliga kommentarer bland inläggen. Ni blir så tysta ibland. Skriv skriv skriv :) Tycker ja är kul! Najt.


Kommentarer
Postat av: Malin Bryggegård

Du har inte missat The Big Bang Theory hoppas jag? ;)

2011-02-17 @ 10:38:12
Postat av: Linda Rangfeldt - med plutt i magen

sv till malin: nej klart jag inte har :D underbara människor :D haha

2011-02-17 @ 10:48:02
URL: http://lindarangfeldt.blogg,se
Postat av: Marie

Det går ju att ladda hem typ 15 avsnitt eller nåt av säsong 6! Har du missat de? :) Såg det senaste igår!

2011-02-17 @ 11:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0