Pizza

Sitter nu i soffan och har nyligen kommit hem efter en god pizza på pizzerian här i Vålberg. Bästa pizzan de! Så vår älskade T i magen sparkar och jag antar att hon är nöjd med vilken mat hon fick idag. Hon va dessutom duktig förut så pappa fick känna hennes sparkar igen :) Elena hadee dock mindre lycka med det igår, men hon försökte flitigt. Hon ville så gärna känna en spark att hon till och med böjde ned huvudet mot magen, så tillslut fick jag fråga henne om hon försökte lyssna sig till en spark, haha! Hennes svar var mer att hon försökte koncentrera sig.

Nu iaf så funderar jag på att dra en filt över mig och glo på tv eller någon film. Känner inte för att göra något speciellt just nu mer än slappa så. Får nog bli så ett tag!


Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad gott med pizza :) det åt jag igår, fast en viktväktar-pizza, en färdig, den är typ lika "stor" som en hand... haha!



Idag ska vi äta tacos, igen ;) mums! och jag har köpt hem glutenfri VÅFFELMIX, linda!!!

2011-02-12 @ 15:51:02
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Linn Rosvold

penaa!

2011-02-12 @ 16:05:22
URL: http://www.linnrosvold.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0