Nytt till mig

Idag köpte jag ett par träningsbyxor/ mjukisbyxor på H&M som jag tyckte va väldigt bra. De har en hög kant som är nedviken, med det tycker jag är bra för när jag blir större kan jag vika upp den kansken som de är på gravidmjukisbyxor. De kostade endast 199:- och de är super härliga. Jag sprang även på en t-shirt från Esprit som jag inte kunde låta bli. Vet inte varför men den ville jag ha och till den blir det blå eller svarta jeans, eller varför inte ett par snygga leggings :)







Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på How i met your mother. Igår när vi såg på det kan ett av de avsnitten varit en av de bästa jag sett med dem. Men som jag sagt tidigare, de är oslagbara de där 5 personerna. Haha jäkligt skönt program :) Hoppas ni haft/har en bra fredag. Vi hörs imorgon. Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hihi, gumman! Måste säga att jag älskar namnet ni valt åt er lill-fis :D Jag och Elena pratade lite om det i torsdags! : )



Måste säga att det är ett av dom absolut finaste namnen som finns :D De har jag ju ett litet bevis på här hemma! : )

2011-02-19 @ 11:37:30
URL: http://lindablom.se
Postat av: frida

Åh fina magen hihi :)

Snygg tröja oxå!



Hoppas de va ok att ja länka din blogg i mitt inlägg.. va nämligen tvungen att springa ner till HM och köpa en sån tuff grå heldress som din pluttis hade fått, den såg så go ut, å va ju ännu mysigare i verkligheten ;D hihi

2011-02-19 @ 15:12:17
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: emma

Byxorna ser jättesköna ut, och jag förstår varför du inte kunde motstå toppen, skitnsygg! :D

2011-02-19 @ 15:30:47
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0