Nostalgi tripp!

En tripp som tar mig nästan 2 år tillbaka. Herregud va jag vill tillbaka! Jag pratar om min resa för att hälsa på min kusin som då bodde på Malta! Ååååh va roligt jag hade där med han och hans vänner och med Jessica! Jag och Jessica körde ju som bara den där på en krog på natten, dans och goda drinkar! GAH jag vill verkligen utomlands till värmen! Men de får bli längre fram, antingen med familjen eller med vännerna :)

Alla bilder som togs på malta försvann ju tack vare av att Robin's (kusin) dator krascha, och på den låg ju självklart alla bilder! MEN jag kom på förut att jag la ju upp dem på KICK's bdb vi använde då så nu sitter jag och sparar och kollar på bilderna! Kan bjuda på några bilder här i bloggen, men det får bli efter filmen :)

Hörs sen igen med ett bildregn då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0