"Noo don't do it!!"

Sitter och kollar på intrigerna i Våra bästa år samtidigt som jag lagar mat i köket. Jag fick sådant sug efter potatis, köttbullar och gräddfil med gräslök i, så det får bli det idag också! Funderar på om min älskling ska komma hem till lunch så jag ska laga iordning något till han också. Men men det märks :)

Efter maten ska jag duscha och sedan åka in mot stan. Ska vara hos IdaAqua (Rekommenderar verkligen henne) kl 14.00 och fixa naglarna och efter det är det jobb på Nöjes som gäller. Hockey night ikväll! Jobbar med älsk och goa Sofie P. Blir kul de!

Nu är maten klar så nu ska jag äta och sedan duscha. Vi hörs innan jag åker in mot stan :)



Black.


Kommentarer
Postat av: johanna

Aww <3 Nej de förstår jag om du inte vill hehe ja men va bra så en liten pip johansson alltså :)



Hoppas vi ses snart då gumman :):)

2011-02-17 @ 12:16:13
URL: http://triinkys.blogg.se/
Postat av: nilsson

ååh jag älskar verkligen då du har svarta tippar det är så jäkla snyggt! grr haha nä men det är fint fick insperation av dig och har likadant själv (a), förövrig jag tycker jätte mkt om din blogg den är verkligen super! ha det bra! :)

2011-02-17 @ 18:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0