Musik

Är hemma och spelar massa musik jag lyssnade på i somras, musik som får mig att tänka på bio, musik som får mig att bli glad. Endel musik från att man va liten som är så jäkla bra egentligen. Som när jag hörde Duran Duran med låten Ordinary World eller Pontus & Amerikanerna med låten Godmorgon Columbus. Bra skit ändå :P

Mitt i allt lyssnande så börjar ju magen kurra efter mat. Så jag tror jag ska ställa mig i köket och fixa en hamburgare till mig. Va längesen jag gjorde det hemma nu. Bra att veta info för er, haha.

Annars idag tror ja inte de händer så jätte mycket. Jag skulle ha åkt in till mina älsklings missar och gosat med dem men mamma slutar ganska tidigt så jag ska åka dit imorgon ist. Får se, kanske blir en tur sen också men vet inte än. Ikväll iaf så tror jag att jag ska satsa på filmkväll. Låter tråkigt kanske men jag tror de blir skönast att mysa i soffan än att flänga runt, iaf idag!

Men nu ska jag göra burgare här. Återkommer lite senare :)


Kommentarer
Postat av: emma

älskar den här bilden :D <3

2011-02-20 @ 00:12:15
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0