Lycklig

Åh vilken dag, helt underbar har den varit! Gjort om här hemma lite med nya möbler och flyttning av möbler. Fått plutt's säng på plats och åh vad jag trivs och är lycklig :) Har tagit bilder på allt som jag tänkte visa er men jag måste få lite mat i mig först. Va till IKEA idag igen och köpte en ny byrå till hallen, som för övrigt vägde TON i kartongen, men med min underbara mammas hjälp så fixade vi även de ;)

TUSEN TACK MAMMA för all hjälp idag. Du är super! ♥


Nu ska jag kika till maten och lägga in bilderna på sängen och de. Kika in om en stund igen så ses vi då! :)


Kommentarer
Postat av: emma

wuhu, har ju väntat på detta hela dagen ju dumma linda :D ät fort haha!

2011-02-02 @ 21:20:04
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0