Luften flög ur mig!

Ligger nu utslagen i soffan med älsk i andra hörnet. Sa även hejdå till mamma för en stund sedan. Sedan förra inlägget så har jag hämtat hjärtat hos Ström, handlat till maten både här i Vålberg och Grums och sedan lagat och ätit mat. Nu efter maten så är det som luften flög ur mig. Jag är jättetrött och va tänkt att fråga Krikke för en stund sedan om vi skulle lägga oss i sängen och kolla på lite film och sova, men så insåg jag att klockan är ju inte så mycket än ju.. Hmm. Får hålla mig vaken några timmar till!

Blev grymt sugen på hallonsoda nu.. varför köpte jag inte med det förut?
Dumt av mig. Ska köpa med mig det imorgon bannemej.

Imorgon blir det jobb men innan det så ska jag till Ida och fixa till naglarna. De har växt ut endel så måste fixa med påfyllning och lagning. Jag har ju råkat "förstöra" några naglar så det är lite skavanker på dem. Klumpigt av mig!

Men nu ska jag göra lite popcorn och ta en cola.
Förhoppningsvis så vaknar man till lite!
Vi hörs lite senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0