Komedia mig!

Jag är så fruktansvärt sugen på en komedi som får mig att grina av smärta för att magmusklerna får kämpa så mycket av skratt. Jag vill med andra ord se en riktigt rolig komedi. Jag vet dock inte vilken, såg en rolig igår men nu är de stopp i huvudet igen..

Har ni några tips på filmer som får er att vika er av skratt?
Tipsa mig isf så är ni super! :)

Nu ska jag kolla med plutten om han vill ha någon macka sedan ska jag placera mig i hans knä och leta efter film. Helst skulle jag butta ur han ur datastolen så jag fick sitta själv för attans vad hans nya stol är skön att sitta i! haha. Men självklart duger även hans knä superbra de med! ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

old Dogs :)

2011-02-16 @ 06:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0