Jag slog till!

Egentligen skulle jag bara ha ett nytt skal.. men det blev 6st ist!





Jag kunde inte låta bli de två översta skalen så de är på väg hem till mig. De fyra under hittade jag först i ett och ett. Jag gillade färgerna så de va ju bra att de gick att få alla fyra i samma pack. Är ju bra "bra att ha"-skal att slita på. Kan man ju byta lite då och då när man känner att man tröttnat. Jag har nu ett helgrönt skal på som jag är så fruktansvärt trött på så det ska av och i lådan :P Dessa 6 skal va så billiga då är det ju likabra att göra som rubriken säger, slå till!

Ed hardy skalet ni ser på bilden högst upp vill nog Krikke åt.
Han säger att han är trött på hardy men att han borde ha det ändå :P Vi får väl se, jag gillar det väldigt mycket så han får väl låna det isf ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Snygga! :D Jag vill också köpa nytt..

2011-03-01 @ 10:11:24
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0