Home sweet home.

Tog en promenad med Ida och Tuva förut i det kalla vädret. Blåste isande kallt tycker ja, men de va ändå skönt  att komma ut lite. Blev hem till Ida sen en sväng och efter ett tag kom Krikke, Tommy och Sune. Snackade och skrattade lite åt Sune och hans kommentarer han spottar ur sig ibland, haha!

Nu är jag iaf hemma och ska hänga lite tvätt och sedan laga lite mat. Blir ris och kyckling, nom nom! Älskling och de andra åt pizza hos T och I förut men jag va så himla mätt från lunchen idag så jag åt inget då. Så nu när krikke är mätt passar jag på att käka kyckling och ris som han inte är så förtjust i ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Gott :D Jag ska göra kycklinggryta någon dag tänkte jag ;)

2011-02-24 @ 20:31:09
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Erika

Ja, det är verkligen underbart! :)



Tack så mycket, vad roligt att du gillar den! :)

2011-02-24 @ 22:10:18
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0