Hårfärg?

När jag ser kortet nedan så blir jag sugen som tusan på att färga tillbaka till mitt svarta, medans jag trivs och tycker det är lite roligt med det röda i håret. Samtidigt som jag vill göra något roligt med håret. Jag har en liten hår-panik skulle man kunna säga. Som vanligt! Jag känner verkligen för att göra något roligt med löshår så man slipper allt slit på håret förutom just den färgen man färgar det i. Men mer än så behövs de ju inte slitas om man sätter i löshår på ett skonsamt sätt. Mitt hår är redan ganska förstört efter blonderingar och allt, men som vanligt finns inte hjärta att klippa av det. Någon cm är klippt men.. Ja nej jag vet inte jag! Skulle behöva bli lite rik så jag kan fixa till håret som jag vill ha det!



Gah.... vad gör man?!


Kommentarer
Postat av: Linn Rosvold

farg det svart :)

2011-02-12 @ 20:06:49
URL: http://www.linnrosvold.blogg.no
Postat av: Emma

Tycker du är fin i både rött och svart så det kvittar :D du skulle säkert kunna färga grönt eller raka av dig allt och fortfarande vara lika bedårande :D

2011-02-12 @ 21:43:17
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0