Gosigt i litens garderob!

Denna söta och underbart mjuka lilla heldress hittade jag idag och jag kände direkt att denna va en sak som skulle med hem! Dels för att det ser så gosigt ut med heldressar och dels för att det kommer ju va supersött att se henne gosa i denna till hösten i sin fars famn som också har en one piece, ja även jag har ju en men K använder sin lite mer än jag!

Jag tyckte iaf att denna va lite häftig och absolut hur mjuk och go som helst, så klart mammas plutta skulle ha den! :)




Vad tycker ni?
Tror ni inte hon kommer trivas i sin mjukis? :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Aaw va fin :D vart är den ifrån ?

2011-02-15 @ 22:58:02
Postat av: fia

deeen var fin!

Har sett jätte mycket sånt där, men alla är jätte färgglada (det gillar jag inte) men den där är ju grå! Får man fråga vart du hittat den? :)

2011-02-17 @ 14:34:16
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0