Fishsticks.

Väntat på denna dagen i.. ja, en vecka! Nya Sons Of Anarchy avsnittet kl 18.00. (som egentligen går på fredagar men jag jobbar ju då så jag får kolla på reprisen) Så då är det extrem tystnad på telen annars blir jag sinnig :P haha Nej inte sinnig men om de ringer eller plingar då så får folk vänta med svar tills det är slut!

Igår på jobbet va det ganska mycket i lilla rocken ändå. Mer än jag trodde att jag hade släppt in. De norska banden hade sagt att Nöjes va det bästa stället de lirat på i Sverige och det va ju kul för huset att höra.

Nu ska jag och min kära man laga mat. Sedan ska vi fixa ny rigsignal till mig hoppas ja. Jag har kommit på vad som ska få förgylla mina öron när folk ringer till mig! Bra som fan ;) höhö Sen hoppas jag att ja och min man kan hitta på något mer sen.

Mer om det sen!




Svar till Evelina: SOA är en förkortning av Sons Of Anarchy :)


Kommentarer
Postat av: Evelina Fredin

smaart :D

är inte så duktig på förkortningar :D

kan typ dom vanlgaste :)

& sen så fattar jag ju vad ttyl när du skriver det,

för det frågade jag om förut ;)

haha,

tack för svaret också:)

2011-02-06 @ 15:41:46
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0