Drömmer till och med om namnet!

Hade en dröm inatt, som vanligt, som nu handlade om det namn jag vill ge min dotter.
Alla va med på min sida om det (när jag säger alla så menar jag de jag drömde om och det va väl 4-5 st). Ope från Sons Of Anarchy va med i drömmen och han höll också med mig :P haha. Han sa till mig att jag skulle supa ner Krikke och få honom att gå med på det och då skriva ett kontrakt på det, haha. Jag sa att Krikke aldrig dricker, då sa Ope att Krikke läker när han inte dricker.. haha. Ah det va så sjukt. Men de som var med i drömmen tyckte ja skulle sätta mig ned och förklara för Krikke hur mycket namnet betyder för mig, hehe! Jag vill ju inget hellre men känns som jag är tjatig om det då och det vill jag ju inte va heller. Får ta upp det lite längre fram, höhö.

Men det  är verkligen svårt det här, hur får man någon att tycka om ett namn?
Hur ska jag kunna få Krikke att tycka om samma namn som jag?
Säg mig den som vet.. :P


Kommentarer
Postat av: Lilla H

Min man var inte heller helt övertygad kan man säga men efter att jag fött tyckte han jag var värd att få bestämma haha.

2011-02-09 @ 15:38:21
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Postat av: ida

vad är det för namn? jag dör ju lite av nyfikenhet här :) jag har med ett favoritnamn på t... :) <3

2011-02-09 @ 15:47:58
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0