Blah.

Sitter i soffan och kollar på Project runway trots att jag egentligen borde lyfta på arslet och göra mig iordning och uträtta lite ärenden. Dock är jag så mätt så de känns som luften flög ur mig lite :P Men ska ta tag i detta nu och göra mig klar. Vad jag ska köpa får ni se när jag kommer hem!

Ska ge mig själv ett ansikte nu då, så vi hörs när jag är tillbaka hemma igen om det inte slinker in något mms inlägg innan de. Lite senare kommer jag även skirva om vecka 24 för er som tycker det är kul att följa och kolla vad som händer i denna veckan :)


Kommentarer
Postat av: fia

Haha ja, det kan ju bli så! Men det ska jag försöka undvika, inte särskilt snyggt! :P

2011-02-23 @ 14:42:45
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Tack gumman :)



jag har äntligen fått ner en kort förlossningsberättelse.. Den blev i korta drag men nu finns den i alla fall :)



Hur mår du och bebis?

Kramar!

2011-02-23 @ 17:25:57
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0