Avenged Sevenfold

Lyssnar på Nightmare just nu och önskar att man vore tillbaka på konserten som va i Sthlm förra året! GRRR va bra den va, nog de bästa jag varit på faktiskt! De ska ju till Metaltown som är 17-18 juni, och jag funderar på att snacka med Krikke och köpa två varsina biljetter och åka och se dem. Kanske jobbigt för mig som verkligen kommer vara höggravid men om jag inte känner något är jag gött sugen på att dra iväg. Bara ta med sig skötväskan, bilstolen och min journal IFALL bebben vill titta ut då (hon är beräknad den 21:a juni). Men jag antar att jag kommer få gå över som alla andra i min släkt :P haha. Men jag är grymt sugen på att se dem igen. Vi får väl se hur det blir men lutar fan åt att vi åker! (om jag inte får en extremt jobbig tid i slutet med bäcken och skit, men de hoppas vi inte :) hehe)



A7X 20/11-10


Kommentarer
Postat av: chris

ja det skulle ju funka kanske hi hi: )

2011-02-10 @ 15:15:46
Postat av: Sofie

Tycker nog inte det låter som en bra ide, även om a7x är jävligt värt så äre inte så värt så att du kommer orka stå bland massa folk höggravid

2011-02-10 @ 23:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0