Sängen!

Har redan lagt mig i sängen. Legat här i snart 25 min. Skönt att komma i säng i tid även om den där egentiden i soffan på kvällen är skön. Men imorgon är det lucia och jag ska ställa kl och se om jag orkar gå upp och koka gröt innan och kika på luciatåget på tvn och även Julkalendern :) Jag brukar va ganska duktig på att trycka bort alarmet och somna om, men vi får väl hoppas på det bästa ;)

Frågestunden i inlägget längre ner får fortsätta något dygn till. Några frågor har ramlat in och det tycker jag är himla kul :)

Men nu ska jag försöka lägga igen mina blå och sova, vilket inte lär bli svårt ;) Godnatt på er!


Min älskade, som idag började med "mame, mam, baba" :)
åh så go hon låter!

 


Kommentarer
Postat av: emma

Vad gullig hon är :)

2011-12-13 @ 10:34:22
URL: http://emmatoday.blogg.se/
Postat av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Så söt hon är!

2011-12-13 @ 17:55:38
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0