Outfit for the day

Hellåå. Korten idag fick bli i i mörkret. Blixten gjorde bara korten konstiga. Fick ett med blixt så ni ser lite bättre. Detta ska jag iaf springa i på stan idag. Jag och Tyra ska med Josefine A till stan för hon ska handla julklappar!

Jag har då idag dragit på mig något jag trivs massvis i. En tröja med armar i annan färg än resterande, älskar sådana tröjor. På benen har jag dragit på mig mina svarta jeans jag köpte på barnavdelingen på kappahl för några dagar sedan, svarta byxor/jeans är nog det snyggaste jag vet i byxväg.

Min svärmor blev helt till sig när hon hörde vilken storlek jag tog :p haha, så rolig :) Men ja är ju inte så stor på jorden så en liten storlek räckte gott och väl. Lite kortare än vanligt men underbart sköna, dessutom va de 25% rabatt så jag gav bara lite över 100-lappen. Toppen!

Glöm inte ställa er fråga i inlägget under. Kram till er och ha en bra dag!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh! Älskar sånna tröjor jag med :D

2011-12-12 @ 13:40:37
URL: http://emmatoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0