Mail!

Hej hopp. Såg nu att jag fått ett mail av en tjej som skriver och berättar att hon väntar sina första barn (tvillingar) och undrar hur min mage ser ut idag.

Jag har ju lagt ut kort på magen när Tyra va några veckor och den ser väl densamma ut nu men tog två snabba bilder i spegeln så du kan få se Jenny. Alla människor är olika och du som bär tvillingar får ju kanske en lire större mage än jag hade men för de kan den ju gå tillbaka. Och jag lovar att när dina barn väl är ute bryr du dig inte så mkt om det just då :) Stort lycka till och häftigt att du ska få två, vilken upplevelse! :)


Magen nu framifrån och från sidan.

 


Kommentarer
Postat av: fia

schnööögging!

2011-12-08 @ 21:08:16
URL: http://[email protected]
Postat av: Victoria

Hej Linda! Vad underbart söt din lilla Tyra är :D Jag har en fråga, efter man fött barnet hur länge tar det innan magen sväller ner? Måste man träna något för att kunna få tillbaka sin gamla kropp igen? Kram!

Ta gärna upp detta i ett inlägg :D

2011-12-11 @ 15:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0