Tiden springer iväg, även så Elliot!

img_2428 (MMS)

Lilla killen är nu stora grabben. Kommer ni ihåg Elliot? Min kusin och Tyra's gudmors son, alltså Tyra's tremänning. Kolla in sköna stilen han har när han sover :) Man vill bara äta upp honom! Elliot har börjat gå och går verkligen för fullt nu, det är så otroligt kul att se. Kändes som igår jag höll honom för första gången när han bara va någon vecka gammal, eller när jag passade honom första gången och han va så söt och log när man sjöng för honom eller busade med honom. Tiden går så fort och nu har jag min egna lilla sessa! Saknar mina kusinbarn, alla tre! Snart är dom även 4 då en till kusin är gravid och är beräknad om 1 vecka. Vi får väl se när bebisen vill titta ut :) Snart hoppas vi! Men inom 3 veckor är den förhoppningsvis ute iaf. Mina övertidsdagar gick ganska snabbt ändå tycker jag. Man längtade men man släppte de där lite tillslut. Åh, jag saknar nästan de första förvärkarna :p man va så förväntansfull och pirrig :) hehe! Men men nu ska jag sova! Godnatt alla, hörs imorgon med bilder osv från min "göra nytta i hemmet"-dag.


Kommentarer
Postat av: fia

jahaaa, måste man vänta så länge innan man får tatuera sig? aldrig hört talas om, lika bra att göra det då:D



åh, stora tjejen ju!! 2 månader?! helt galet alltså, känns som det var förra veckan du födde...haha:p

2011-08-22 @ 09:48:05
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: fia

jadå lär man ju drunkna i den :( det vill man ju inte!!

2011-08-22 @ 12:06:56
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Oooh, jag håller med!! Saknar också värkar och förlossning, när slemmis lossnade och ja, allt, man var ju som du säger så sjukt förväntansfull :D :D



Puss!

2011-08-23 @ 10:35:31
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0