Tid för tatuering!

Har ju snackat med han som ska tatuera mig ang att jag vill tatuera mig och att jag iaf kunde få en tid bokad så man har något att se fram emot. Det sas ju att jag va tvungen att vänta 6 mån efter att tussan fötts men det har tydligen något med amningen att göra också och eftersom damen här inte vill ammas (vi behöver inte gå igenom det igen, vill hon inte så vill hon inte. Tack och bock alla för tystnaden om det :P haha), så har jag nu fått en tid i Oktober. Gissa om jag längtar! Jag vet ju på ett ungefär vad jag vill ha. Ska skicka lite olika bilder och idéer till tatueraren så får han knåpa ihop något åt mig :) Fortsätter med black n gray på armen just nu. Blir tatuering med färg längre fram.

En sak som är helt säker är att jag ska tatuera in Tyra's namn också samtidigt men inte på samma ställe som det andra. Ska bara hitta ett fint teckensnitt till Tyra. Det ska va fint och stilrent.

Äntligen, som jag har längtat!


2 av mina 9 (har mest smått än så länge. Roligt när det blir större!)


Kommentarer
Postat av: Nevani bf 3 okt.

Äsch man behöver inte amma, speciellt inte om ens bebis inte vill! :)

2011-08-24 @ 20:39:15
URL: http://nevani.blogg.se/
Postat av: chris Tyra,s mormor

Jag vill oxå göra det : )

2011-08-24 @ 20:52:31
Postat av: Emma

Men åååh, nu blev jag avundsjuk!! ;) Vem är du och tatuerar dig hos? Ska boka tid igen väldigt snart. Man blir ju beroende. :)

2011-08-24 @ 23:44:02
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad betyder tatueringen längs ryggraden? :)

2012-03-14 @ 15:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0